welkem to my blog (^_^)

nihhh blog sye!!suke aty sye larh nk buat pape pun..tengok sajer dah r!

fb ak di hack?

perlukah ini terjadi sebenarnya??
hmmm..
fb ku di HACK?
siapa pnye keje??
(tp xpe la..xde kaitan pun,huhu)
aku x pernah pun nak mengaibkan org..
x pernah memburukkan org pun..
lg2 mengkhianati org..
ape salah ak??=(
semua dh dslesaikan..
knp perlu sakitkan ak?
knp perlu benci ak?
knp perlu mngata aku?
knp perlu itu semua..?
ak hnya insan biasa..=(
tp xpela...ade salah silap minta maaf dr hujung kaki sampai hujung rambut..
aku hanya merancang, tuhan yg menentukan..
yg buruk dtg drpd ak. yg baik dtg Allah S.W.T..
kesian kt sy..=(
dh x tahu nk ckp pe..
patutnye gmbira bln puasa ni..
tp lain jd nye..
huhuhu..
saya nk kebahagiaan saya!!
saya nak kehidupan saya!!
saya nak kemeriahan hidup saya!!
saya nak kedudukan sbenar saya!!
saya nk jd saya yang dulu!!
saya nak kemaafan dr kalian semua!!
sy maafkan kalian yg mngumpat,mngeji,mencaci dan mengata sy!!
maafkan sy....hukhuk

sy nk meng"epy"kn diri sy..=)


bace jer?komen lew,hikhik

0 2000 nk tahu cite sy ^_^: