welkem to my blog (^_^)

nihhh blog sye!!suke aty sye larh nk buat pape pun..tengok sajer dah r!

raye berlalu pergi

bila cik gades x cantik mulakan crite..^_^
assalamualaikum w.b.t. . . .hehe
(jawab..x jawab dosa)

ahad bersamaan 6 syawal <- - -raye ke-6
rata2 mereka yg pulang ke kampung telah kembali ke bandar..
yang cuti sudah kembali bkerja hr ni..cepat sngguh masa berlalu..
sekarang aku plak akan ke MACHANG ! ! hukhuk...
tidakkkk!!! saya x suka ! ! !
~saya msti kene buka buku balik~
arghhh..! !TENSION ! ! !
alangkah indahnya detik itu kembali lg..
andai ia bisa berulang, tapi hakikatnya waktu tidak begitu..
ia akan terus pergi dan berlalu..
belum tentu ramadhan dan syawal akan dtg bersama kita lg..

kalau la sy ade sahabat seperti DOREMON
saya sanggup jd NOBITA..hahaha
~utk putarkan masa~
tp apakan daya...huhu
SAYA tetap SAYA ! !
AKU tetap AKU ! !

tapi...saya masih menjalankan hari raya saya dengan jayanya sekali..
jom tngok gambar SAYA yg tersangat gedik...he3
otw balik kpg
suko nop kelik kpg
wif my mother
not my motnher in law..hahaha
abah saya,saya,adik saya,n adik saya

~ hari pertama ~

~ hari kedua ~

~ my family ~
abah saya,adik saya,n mama saya
wih my father aww

~ my cousin yaw ~
humm
ica
adam
hikhik..asrul,izat
yaya
wif my IDOL..wink2..

~ walopom dah besa ! ! sy tetap dpt dui raya ! ! ~
byk lg...! !
ini sbb sy suka rayehaha..
tenkiu sesapa yg bg..duit anda sy letak dlm ni..
janji x guna..haha..(janji tipu2 je)
ni lima posem abah sya pnye keje.
bg duit raya $100.50..
ade ke patut??
x patut kan??hahaha...

~ RAYA SEBULAN KAN??LAGU RAYA NI PUN SEBULAN GAK LA..
PASTU BARU KITE TUKAR..setuju??? !
orait...
SeLaMaT HaRi RaYa

p/s : tenkiu kt org bagi coklat..abe najmi..hehe..x sempat nk upload.^_^
duit raye also...wink3..
kpd tira jugak...senyap2 je anda berpakat ye ngn mamat ni..haishh..
~terharu again~

Hari ne dah hari ahad a.K

bace jer?komen lew,hikhik

0 2000 nk tahu cite sy ^_^: