welkem to my blog (^_^)

nihhh blog sye!!suke aty sye larh nk buat pape pun..tengok sajer dah r!

~hermmm..manusia2~

pelik betul aku ngn manusia zaman skarang
x tahu pape pun nk buat cite bukan2
pastu mula nk ngate2, kutuk2 org
org lain pnye masalah
aku gak yg disabitkan
x paham betul aku ngn manusia ni
ape yg dapat, ak x tahu la
xleh nk gambarkan sbb bnde yg ntah pape nk
heboh2kan ! kata2kan ! ngutuk2kan ! ni
" hairan"
kalau bnde tu leh untung dan sara hidup aku
selama aku hidup kt muka bumi ni xpe la gak...
ni x, sakit hati jer..
pikir bukan2 plak tu...

kpd awk yg cantik lg bijaksana :))
sy x marah pun awk tnye sy mcm tu
lagi bagus awk tnye dr awk tuduh2 kan
awk jgn bimbang la yer...cukup hr tu jer kite gaduh
kalau awk x puas hati,awk ckp jer..
jgn ckp blakang2 sbb awk ckp blakang2 tu dngan org yg sy x suka.. :))
sy nampak la CARA awk ngn die komunikasi
xknla awk x ingat sem lepas
awk pun x suka minah tu kan..hehe
kite kn geng dulu
siap kate2 kt minah tu sbb maklumla
minah tu prasan hot kan, terlebih hati nk suka2 trase hati
hahaha..walhal bnde x seberape pun kann...:))
ckp kt kwn awk yg HOT tuh
mcm mn die baik pun "rata riti sedang mngate die"
sy pun terkezut
rupenye ramai yg x puas hati ngn kawan awk tu :))
kpd awk plk..sy dah OK sebenarnye ngn awk
dh xde masalah dh kut
tp..x tahu la awk kn..tu hak awk..
xleh nk buat pape dh :)

ekceli...sy nk kite mcm dlu
"peace no war"
tp xpe la...
itu jln awk..
sory sis kalau ada salah silap lg... :))
kalau awk bahagia, saya pun bahagia
kalau awk sedih, sy pun turut sedih
kalau awk ade masalah, share2 la sbb...
Sharing is Caring :))
"moga bahagia di Dunia dan Di akhirat
plz come back to Pok Teh's home ^_^
wslm (",)

p/s : muslim yang paling bahagia tidak selalu memilih hal2 yg terbaik,
mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap
yang hadir dalam hidupnya..

bace jer?komen lew,hikhik

5 2000 nk tahu cite sy ^_^:

mek sanggoh said...

kenapa dikisahkan org mcm tu.xperlu dikisahkan.. dah terang terang dulu dia kutuk perempuan tu dengan awak sekarang dia bersama kutuk awak dengan perempuan tu..xmustahil satu hari nanti satu dunia kutuk dia..hanya menyedarkannya.xperlu menghukumnya kerana sebaik baik hukuman adalah dari Allah s.w.t

sabirah sauly said...

hehe...tenkiu sahabat.. :))
@mek sanggoh

mek sanggoh said...

sama sama ..bagus perangai awak..walaupun dia camtu awak still minta maaf dgn dia kalau ada silap..tp dia macam tu juga..sudah betul apa yg awak buat..jangan dikisahkan lagi org mcmtu..dalam berkawan mesti ada yg perangai kebudak budakan.jadi abaikan je..kalau dikisahkan mungkin akan jadi pergaduhan..semoleknya ukhwah tidak terputus jadi abaikan je..biar kan dia dengan dunia nya.. berdoalah semoga diberi petunjuk oleh Allah s.w.t .

sabirah sauly said...

Nabi pun leh maafkan umatnya, apetah lagi kite.. :))
die seorg kwn yg baik..myb keadaan sekitar mnyebabkan die berubah kut..
@mek sanggoh

Jat said...
This comment has been removed by the author.