welkem to my blog (^_^)

nihhh blog sye!!suke aty sye larh nk buat pape pun..tengok sajer dah r!

~nogori sembilan vs terengganu~

siapakah di hati mu ! !
~hoooww ohhh~
hehehe
Piala Malaysia
"N9 vs Terengganu"
mlm ni bersamaan 29 oktober 2011
jam 8 mlm d astro arena
jam 8.40 di RTM 1
"HOBIN JANG HOBIN"
"PETEH GANUM PETEH"

dapat msg dr si a: b!! mum nop sapo meney male nim??
aku : of course la n9..hahaha...
a : eh, bkpo mum x sokom ganum? mum kea ore ganum!
aku : tahipp mum aku ore ganum..aku ore klate dess!
sajo nop sokom n9 plop..gewe aku ore n9..(ouchhh!)
a : hahaha...sapodio gewe mum? jange oyap si kembar no.7 n no.8 la..
tok laki ore blako...
aku : hahaha...!

ermmm..terengganu, negeri sembilan, terengganu, negeri sembilan?
terengganu, negeri sembilan, terengganu, negeri sembilan
terengganu, negeri sembilan, terengganu, negeri sembilan
ganum,n9...ganum, n9 (10x)
hehehe...
negeri 9 kut...ke trg?
omg! n9 jgk menang!!
hah? knp?
hehehe..
sbb ! ! !
ni ..!
sy minat aidil zafuan.. ^_^

sy minat kembar ni !
aidil n zaquan

dan sudah tentu HAI-O
bekas pmain The Red Warriors...

kerana dia KELANTAN menjulang piala malaysia 2010!
tenkiu dear!
do de best mlm ini
HOBIN JANG HOBIN!!

kalau lah JARI menjadi JURI
1000 skali masuk undian..
in this case, pngadil dan bola menjadi juri...hahaha

knp x pilih terengganu??
sebab...!!
sy kurang minat Sharbinee Alawee!

sorry...
tp hensemm..kannn..huhuhu...
mcm Fahrin Ahmad..
awk main bestt! tp sikap awk i dont like la sharbinee..

so....!
n9 buat yg terbaikkk!!
gud luck terengganu!!!
peteh ganum peteh..hehehe
"jgn anggap kalian kalahkan TRW kalian boleh kalahkan n9..!!"
walaupun berjuta pnyokong kalian!
sy tetap sokong n9.. =))!!

p/s : moga semua slmat di shah alam..
Peteh ganu peteh
Hobin Jang Hobin
peace no war!!

bace jer?komen lew,hikhik

0 2000 nk tahu cite sy ^_^: