welkem to my blog (^_^)

nihhh blog sye!!suke aty sye larh nk buat pape pun..tengok sajer dah r!

~sapa dia?~

malu nk ckp..huhu
gile rindu! rindu giler!
makk aii...TERjiwang..
ekceli, aku x jiwang
tp masa keadaan menjiwangkan aku..
kahkahkah
~"rindu kt sape b?!!!"hah?~
"rindu kt mamat tu la...!"
~"mane?!!"~
"alaa...nanti aku gtahu ey.."
tp x tahu la di cane... =))
x harap pun same mcm aku. ='(

! ! gatal kamu b ! !
~hmmm...i dont know ! !~
~"knp yer?"~
LAAA...SUKA HATI MAK BAPAK ATUK TIRI AKU LA...
diri aku kn... >_<
...tergarang plak..
agak baik la mamat ni..huhu
bez ngn die =))
mybe..yg org pnye kut...kn..
sape org tu ambik ak pnye ! ! ! >_<
bg balik la.. :(

ekceli, ak tnsion ngn test HRM esok!
tetiba teringat..
nieee haaa..... =))
knp ak buat mcm tu kt pict die??
sbb...xnk la korang3 kenal pasti die..hehe..
malu seyhhhh!!
yg pasti die hensem, ok, baik di mata aku!! =)hehe
name??
xleh bgtahu ...
org mane?
of course kelate mali...
umur??
secret!
befday die??
aku ingat! aku ingat!... 19 julai..hehe

p/s : sory dear... TERsave pict kt dlm lptop.. =))
sbb gmbar ni comey..mate sepek :)
soryyyy!!...hehe..
lainkali janji x buat...

>_<
stressssss! sambung study lg!!
test menyerabutkan sbb x tahu nk bace ape!!
>_<
wish me gud luck esok
wslm..

bace jer?komen lew,hikhik

0 2000 nk tahu cite sy ^_^: