welkem to my blog (^_^)

nihhh blog sye!!suke aty sye larh nk buat pape pun..tengok sajer dah r!

BiLa biey ter"jiwAnG

tangan saya "sabirah sauly" TERtibe TERgedik
maka TERhasil la bende nim... =))
p/s : layan jerr yup...jgn kate aku jiwang lakkk...x suke >_<
bkn jiwang...saje nk layan org jiwang...ko ade??xde kann...
so??!!jgn kate aku jiwang... ^_^

~just shy~
not antisocial
(you can talk to me)
hahahha..tetibe plakkk kennnn...

ape kate korang layan kata2 kt bawah ni jap
(xspcially utk org yg pernah putus cinta)
~hahaha~

biar pun jauh, dari menghampiri
agar tak berulang, keluakaan hati
biar lah putus, tak bersambung lagi
andai diingati, sedih pun kembali
"tak perlu berkirimsalam !"
"tak perlu bertanya khbar !"
"tak perlu mengambil hati !"
"memujuk hati ini !"
dan bila ku berhadapan
teringat kenangan silam
yang menghiris perasaan, lama terpendam
rasanya sudah terlewat
untuk kuterima setiap kekesalan
walau berbagai caramu
tapi ternyatalah sia2 saja
biarlah aku, dengan caraku
selama ini tidak kau peduli
sedari dari dulu,
tak sedikit pun aku terima kasih dan sayangmu..

typing by :

biey_tazzy
layannnnnn...zassssss...melodi...=)

bace jer?komen lew,hikhik

0 2000 nk tahu cite sy ^_^: