welkem to my blog (^_^)

nihhh blog sye!!suke aty sye larh nk buat pape pun..tengok sajer dah r!

...KeHiDuPaN AkU HaRi iNi...

....KeLeTiHaN....
rabbitemoticon
 ....KePeNaTaN....
huwaaaaa....hukhukhuk
rabbitemoticon
...hari yang menyeksakanku...
!!**** punye org!!huh!!
rabbitemoticon
dr pagi smpai thari
pnye la ak tnggu
chaittt!!
tiada kesudahannya pun
lain kali cek la borang dulu sebelum terima..
ni tak..org tunggu berjam2...
baru nk ckp kita "nak ni..nak ni.."
hak elaa...mkn penampor gak kn..
kesian r kt org jauh beb..
ak nasib je dekat ni...
tp naik hangin la jugakk...
perjalanan x sistematik langsung..
adoiiyaaa..
time aku diploma dulu xde pun mcm gini..
semua bjln lancar..
naik terus dpt..
bengang giler td!!
nasib baik aku seorang penyabar...
kan abe ijal?? hahahaha...
paropppp keno pahnim!!huwaaaa....

balik layan korea
"my girl "

chanel 393
walopom dh tngok..haha...
hero n heroin die comel
(^_^)

buat permohonan pinjaman PTPTN aku anggap PTPTipu..
...hehehe...
walopom bnde ni gunakan bunga untuk pembayanrannya kelak
ak tetap mintak..
hahaha..insayaallah ak akn bayar bila aku keje nanti..
so..doakan aku depat keje cepat ye PTPTN..
hahaha!!(suka jahat)
seharian ak mngadap bnde ni..
huhuhu..
skrg semua beressss...
(^_______^)
rabbitemoticon





bace jer?komen lew,hikhik

0 2000 nk tahu cite sy ^_^: