welkem to my blog (^_^)

nihhh blog sye!!suke aty sye larh nk buat pape pun..tengok sajer dah r!

nape ngn aku?

oitt!!
ak degil ke?nakal ke?jahat?
x dengar kate?penting diri sendiri?
korang yg menilainyer...
ak mmg la..nakal ckit..jahat ckit..degil ckit
tp baik hati..huhu
bnde org x suka..ak buat..
bnde org suka... ak x buat...
tu mmg prangai aku..
nk kwn ngn aku terima jer la...
huhu...kasihanilah aku..
ak akan slow2 mengubahnye...
tp prangai nakal ak xleh ubah r...
hahaha..x tahu nape..mmg dh mcm gini...nk buat mcm mn...
huhu..terima jer la..
aku pantang nmpak budak kecik...
aku terjah jer...x kira ank sape...
budak kecik pun suka aku..haha..
myb die tngok ak comey kut...hahaha...

Degill????!!
ok..memang ak ngaku..
aku degil tahap cipan...
bab makan!!mandi!!
tu jer...

ak bab mandi liat ckit....adesss...
x tahu r nape...
mmg dr dulu lg...susah beb ak nk mndi!!
tp yg ak naik geram bile aku mndi pagi2..
semua mcm plik...semua ckp "aikk..mandi doh!!"
mandi salah..x mandi pun salah..!!
pernah air xder kt kuatan hr tu..spnjang hari..
kol abah ckp air xdop..payoh nk duduk cni..
nk balik ganum..
tahu ape abah aku ckp?
"aik..wat supo x beso plop,
kea duk umoh x ajim mandi ..
kalu mandi tu pom 2 hari skali jah.."
bengang aku time tuh!!huh!!

bab makan...ma aku blebel 3,4 besem baru aku kuar mkn...
hahaha...ciam ma aku..
kene blebel sopmo ke aku..
ak mls nk masuk dapur..
tu yg mls nk mkn,,
tp kalau hidang atas meja ak makan r beb..
hahaha...jahat dop?
huhuhu...pingat pmalas antarabangsa leh r bagi ke aku..
tp pntang tngok kepc ngn mcd..
x sempat org jmput mkn..ak bantai terus.!!
ganah dih?

hmmmmmmm......to be continue..
iron bju kerje oi!!!
ma maroh dosss...
rabbitemoticon

bace jer?komen lew,hikhik

0 2000 nk tahu cite sy ^_^: