welkem to my blog (^_^)

nihhh blog sye!!suke aty sye larh nk buat pape pun..tengok sajer dah r!

...lain jadinyer...

sekadar gurauan...=(
tp lain jdnyer...
biar la..nok wat rano..
biar kito pehe ore..
ore x pehe kito xpo...
huhuuhu...sedeh gilo....
memey r saloh ak duk ngato2 dio..
tp gak nyo maroh gitumo nah...
ak nk gurau jah....
huwaaaa....nk tiok..hukhuk...='(
xkn ak lupa msg nie
"mcm 2...xpyh nk suko....
tlg jgn nk laga2 kan dan tlg jgn paksa bnda yg x mungkin..!!!"
aku lagalaga kn ke??mcm x pom..tp x tahu r..
dh die ckp mcm tuh!!xper la..trima jer...hukhuk
x pernah paksa pom...xde niat nk pksa pom!!!
dan x kan pakso pom!!
nape ngn mlm nie..semua org x puah hati ngn aku...
jahat ke aku??x baik ke aku??
huwaaaaa....
xpo la...ak trimo seadanya..
yg buruk dtg dari aku...yg  baik dtg dari Allah S.W.T..
yg mne trase hati...ak minta maaf dari hujung rambut smpai hujung kaki...
sedeh......hukhukhuk
bace jer?komen lew,hikhik

0 2000 nk tahu cite sy ^_^: